torsdag, augusti 30, 2001

Thailand 2001 - Dag 21

Phi-Phi Island torsdag den 30 augusti

När jag denna dag skall gora denna denna anteckning ar jag allt annat an glad. Min laptop stendog. Den har varit lite "seg" den senaste tiden men idag lade den ner verksamheten helt och hallet. Inte kul for maskinen ar inte mer an knappt 4 veckor gammal. Det blir alltsa svart att uppdatera sajten nu. I vart fall blir det inte tal om bilder efetrsom digitalkameran inte gar att tomma. Tur att hag har en vanlig kamera ocksa.


Vi ar hursomhelst pa Phi Phi Island nu. Man tar sig hit per bat fran Phuket. En resa som tar ungefar 2 timmar. och ca 2 timmar for att ta sig till baten. Stallet som sadant kan val bast liknas vid ett paradis. En underbar natu8r. Pa vagen hit kom vi i samsprak med ett par valdigt vänliga italienare. Bada pysslade med musik och jag som musiker hade en del att prata med dessa killar om. Mycket vänliga själar.


Det var när jag skulle kopiera av lite musik som den ene av dem hade gjort som datorn totalvägrade att fungera. Inte ens att sätta igang. Det måste vara Tiger :) Nåväl. Stället vi bor på måste vara ett av de vackraste jag någonsin har sett och varit pa. Rena lyxen.

Dessutom hände något som gjorde mig extremt lycklig idag. men det ar ej offentligt. men jag blev.... Mitt hjärta smälte

Inga kommentarer: