onsdag, juli 14, 2004

Thailand 2004 - Dag 9

Hon kom igår och åkte ikväll. En ambitiös tjej som studerar vid en handelshögskola. Skärpt sådan, med andra ord och en tjej som jag fick utbyte av även intellektuellt. Gårdagens bild hade jag fasat för att den skulle ljuga men nä då, precis lika vacker i verkligheten som på bilden. Vi hyrde bil och åkte runt lite och kollade på omgivningarna. Trevligt rent allmänt hela dagen.

Men när hon åkte fick jag åter min ensamångest och ringde Djoy från i förrgår, eller när det var, och vi ska träffas ikväll. Ja ja, jag vet att jag är tokig. Men det är inget jag kommer att ångra när jag så småningom ligger på dödsbädden. Tvärt om kommer jag vara glad att jag tog för mig när chansen fanns.

Men jag fasar för Sverige och dess kalla breddgrader och attityder.

För alla som undrar vill jag bara tillägga att det här inte handlar om sexköp utan vanliga tjejer som jag träffat på olika sätt. Fast som jag ju beskrev innan så är ju den definitionen hårfin.

Inga kommentarer: