torsdag, juli 22, 2004

Thailand 2004 - Dag 17 del 2

Snacka om dåliga vibbar! Jag är framme i Bangkok och tittar i en karta. Det första jag får syn på är Nana Hotell som jag bor granne med. Vilken hemsk avsmak jag får! Förutom det som drabbat mig i Sverige den 6 december när våra liv gick skilda vägar är nog det med Nana bland det värsta. Jag känner att jag inte riktigt klarar detta. En ”de-ja-vu” utan dess like. En riktigt dålig sådan och en sådan som får mig att tänka efter. Vad är det jag ser hos henne egentligen??

Nyss mådde jag ju hyfsat bra, eller t o m riktigt bra, och nu??? Vad sjutton skulle jag här i Bangkok att göra? Nana hotell. Fy faaan!!!

Att jag överhuvudtaget tänker på den människan! Just nu mår jag riktigt illa!

Men kanske, kanske är det nyttigt. Kanske får det mig att tänka klart.

Jag grät mig igenom resan hit och nu känner jag bara hat över allt svek från Theresia, hela tiden!! Jävla fitta, det är vad hon är. Inte värd mig, inte en sekund. Och hennes namn skall jag bära resten av mitt liv…

Inga kommentarer: