fredag, juli 09, 2004

Thailand 2004 - Dag 4 del 2

Tidigare idag skrev jag att jag har dåligt samvete men det behöver jag inte ha längre. Skönt! Helen skall träffa sin gamla KK eller kärlek (jag låter det vara osagt) Soheil och har fixat en date. Jag får lyckoönska

På MSN tidigare idag

Helen säger: Jag har kommit på att du inte alls é den jag trodde. Ialla fall..............jag har fixat dejt på SD. Och idag ska jag träffa Soheil. Så nu vet du vad jag ska göra
Wojtek säger: Ha det sa skoj, Det tänker jag ha
Helen säger: Ja.....faktum är att jag mår bättre nu än jag gjorde när du just hade åkt....så det hjälper att läsa. Men......ska till jobbet nu. Du behöver inte tänka på mig....jag la ner dig igår
Wojtek säger: Lycka till på dejten
Helen säger: Hej med dig. Ja...ska jag
Wojtek säger: Hejdå
Helen säger: Hej
Wojtek säger: Men jag får säga att du verkar nog en smula desperat
Helen säger: Ja.....det är jag. Tänker inte låta dig knäcka mig
Wojtek säger: Låt det inte skina igenom när du träffar daten
Helen säger: Han vet om dig. Visste redan om dig när du o jag gick på dejt
Wojtek säger: OK, ännu en tröstande pappa?
Helen säger: Soheil é det ingen fara med
Wojtek säger: Som lyssnar
Helen säger: Han är bara KK. Nä.....inte så alls. Men vi utbytte "erfarenheter" på SD innan
Wojtek säger: Ja du har ju hängt med länge och ännu inte hittat
Helen säger: Nu såg han att jag va tillbaka och gratulerade mig till att det gått så bra
Wojtek säger: Hmm
Helen säger: Precis. Berättade då hur jäkla bra det hade gått *ironi igen* Men visst.....................jag måste också bekräfta mig
Wojtek säger: Jo jo, men lycka till med Soheil och daten och allt. Jag önskar dig lycka till
Helen säger: Detsamma! Hej då
Wojtek säger: 2:a ggn nu
Helen säger: Ja
Wojtek säger: Hej med dig
Helen säger: Hej då Lägg till bild


Ärligt talat så är det svårt att bli berörd eftersom jag egentligen bara har en sak i huvudet. Att bli av med känslorna för Theresia. Det får inte ta tre år som i Annas fall. Jag önskar henne (Helen) också lite lycka. Har flera gånger påtalat att hon ska ta för sig och att jag tänker göra det, så det känns bra att hon gör det nu. Jag hoppas att jag får behålla henne som vän.

Men faktum är att jag fortfarande gråter de mest bittra tårar över den jag passionerat älskat mest i hela mitt liv

Men nu ska jag iväg o träffa en människa som har den snyggaste kroppen jag sett på länge. Snäll och framför allt rolig är hon också. Inget djupsinne där inte. Party, party, party!!!

Inga kommentarer: