onsdag, juli 07, 2004

Thailand 2004 - Dag 2

Stannar inne hela dagen.

Hon kom tillbaka igår. Vi möttes ute och hon hade de mest snygga kläderna. Det var bara wow! Hon är bara… phhh. Tyvärr har jag inga bilder. Kameran blev kvar på hotellet. Men vi var ute och hade skoj.

Idag skulle jag jobba på boken och sidan så jag var inte så pigg på att ha en massa människor omkring mig. Jag sa att hon skulle höra av sig, men ärligt talat så dumpade jag nog henne idag. Det är inte med asiatisk kultur förenligt att sparka ut någon från hotellrummet med en hundring i handen till taxi.

Någon ringde ifrån Sverige idag. Inte Theresia. Kanske någon som verkligen älskar mig. Och jag är bara kall, säger att jag måste göra vad jag måste. Men det är ju så:

A man has to do what he has to do

Men det känns ensamt idag, och jag behöver det kanske. Kanske älskar jag hon som ringde?

Inga kommentarer: