lördag, augusti 11, 2007

Städning

Idag har jag inte tid för världsliga problem. Det har ju hänt mycket därute medan jag ägnat mig åt att njuta av livet. Det roligaste, där ute alltså, är väl detta med fastighetsskatterna som ju skulle slopas och som den sk. alliansen gick till val på.

Men nu ska här städas upp! Jag kanske ska ringa polskorna som bor hos en granne här. Här är åtminstone 10 timmars arbete att göra. Vad betalar man för hushållsnära tjänster?

Imorgon är det nämligen partaj igen. Jag ser speciellt fram emot att träffa en person. Kan du gissa vem?

BTW. Jag älskar alla snälla kommentarer. De uppmuntrar till ännu vidare svängar. Kanske dags att sexblogga igen, fast ingen skulle väl tro mig! Jag ska nog ringa polskorna nu. De står alltid till tjänst med det mesta

11 kommentarer:

Anonym sa...

Har du numret till polskorna, jag vill också anlita dem för diverse hushållsnära tjänster

mr. kolumnen sa...

Hushållsnära eller marknära? ;-)

Anonym sa...

nygift -
Ja, vad ska man säga-skriva ...

Du, är ett föredöme för din dotter.

Funderar på att lämna in anmälan till sociala ,,

mr. kolumnen sa...

Tror du att jag �r dum i huvudet Thomas Englund. L�mna in s� m�nga anm�lningar du orkar. Sos �r s� v�lkomna hit s�. Jag kan bara spekulera i anledningarna till ditt beteende.

�r du m�jligtvis avundsjuk Thomas? J�vla nolla!

Anonym sa...

medans du drömt om polska horor och använt de få du har kvar så har vi-jag denna gårdag 11/8 tjänat 1 100 000SKR faktist på en enda dag .. känns bra som födelsedagspresent . lilla polack som inget har . detta har HÄNT 2.6 + 1.1 ...... nolla hmm undrar vem

Anonym sa...

men jag kunde ju inte skilja på båtar o ekor eller att chefa eller steka hamburgare --- lilla polack vi har gött dig nog

Anonym sa...

titta gärna på blog.englunds.info lite semesterbilder - roligare än att sakna sin "hora" och ta andra under tiden för att ... gondol Wojjen det har du inte åkt ... och när jag skickar vår skrivelse till Thailändska staten om ditt förflutna med narkotikadomar mm så kommer de inte släppa in dig igen och hmm din "fru" kommer inte kunna komma hit ....

Anonym sa...

moi Thomas Englund står för mitt förflutna -- lilla pållen

Anonym sa...

med dessa ord lämnar jag per ABSOLUT din närvaro i vårt liv - och härmed är DU aldrig mer önskvärd i vår härad eller närhet eller liv. !!!

Anonym sa...

en sista kommentar - Du be kronofogden skicka - om du hinner innan mig - sluträkningen innan vår flytt -- klart jag skall betala de ynka 110 000 kr jag har åsamkat världen ... Karin Boye 5 411 11 Göteborg shit vilken bra musik jga lyssnar på just nu Bill Bruford .. ohhhhh

Anonym sa...

Hmmm... Jag förstår ingenting av föregående inlägg...


Nä nu får jag ta och skaffa lite pengar själv... Har inte tid att sitta och läsa sådan här rappakalja..

// Domaren.