tisdag, augusti 07, 2007

Losers

Jag är idag förundrad över hur människor agerar. Naturligtvis vet jag nu exakt varifrån hoten igår kom och jag tycker närmast detta är skrattretande. Jag har namn, personnummer, adress samt varifrån hoten gjordes. Polisen är inkopplad, mina vänner likaså. Mer än så avslöjar jag inte nu.





Det som förundrar mig är att personen som sätter igång detta inte är medveten om konsekvenserna av sitt handlande. Å andra sidan har personen aldrig direkt haft någon intelligens eller använt de små få gråa annat än till att jävlas med mig i ett antal år.

Jag är helt lugn och oroar mig inte för något längre. Jag vet vad det hela handlar om och framför allt, JAG VET VILKA DET ÄR OCH ANLEDNINGEN TILL HOTEN LIKASÅ!

Loser, vi väntar på dig! Loser, vi väntar på att slita dig i stycken om du gör något!


PS. Nya hot kom idag per telefon kl. 16:41, 16:43, 16:44, 16:45 samt 16:50. Ett av dem är bandat på Sos alarmcentral då jag satt med 2 telefoner och lade mobiltelefonen mot den vanliga. Det finns även ytterligare graverande bevis.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är det du talar om? Jag vet av erfarenhet att de personer som ställer till skit för andra blir rädda.... De utvecklar någon sorts form av shcizofreni.... Ursäkta stavningen. Har man gjort andra illa, så skall man vara rädd. Annars är man naiv !

Anonym sa...

Vilken hönsgård...värre än kärringar!!!
Det måste väl finnas vettigare saker att göra.
Ignorera t.e.x
Vuxna..... *inte*

Anonym sa...

Den lilla mobiltelefonen hade sedan länge varit lite tänd på den stora fina fasta telefonen, men eftersom den lilla mobiltelefonen inte har några fötter, så fick operatören av de två förverkliga att ett hett möte kom till stånd genom att sammanföra dem under 5 minuter.

Den lilla mobiltelefonen viskade till den stora fasta i ingångshålet för tal, båda låg upp och nedvända mot varandra, och de slickade och sög allt vad de orkade. Hela sexscenen bevittnades av sambandscentralen som tillika dokumenterade umgänget i pappersform...

Den lilla mobiltelefonens batteri slutade sedan att fungera eftersom telefonsexet pågick under flera minuter... Den stora fasta telefonen har aldrig någonsin varit med om ett sådant skönt telefonsex tidigare, och vill nu gärna pröva en större mobiltelefon eller en lite yngre fastare modell av typen Ericsson eller Samsung...

Heta linjen i ny form.

// Domaren