onsdag, augusti 15, 2007

Domännamn

Vad trött jag blir på att saker inte fungerar. Ingen av mina domännamn fungerar just nu. Anledning: jag blev av med mitt Visakort i Thailand, fick sedan ett nytt varvid betalningsmetoderna inte fungerar.

Irriterande då jag nu har mycket höga placeringar på Google och dessa kommer att ryka nu. Just nu är det så att om jag skriver något finns det inom någon timme på alla sökmotorer. Det sabbar nu min domänleverantör.

Ex. Sökord: ”wojtek” 3 plats, ”wybraniec” första plats, ”kolumnen” 2 plats + en massa annat

Hoppas bara att allt funkar innan dagens slut

3 kommentarer:

Anonym sa...

De flesta, läs alla, domänleverantörer jag känner till slutar leverera när de inte får betalt. Som köpare har man ett visst ansvar oxå....

mr. kolumnen sa...

Jo det är ju så att de där 60 kr som domännamnet kostar vida översteg min budget så det blev svårt med betalningen. Men som du ser har jag lyckats panta ihop burkar och låna så att jag åter har fått tillbaka www.kolumnen.com

mr. kolumnen sa...

PS. Det var väl självaste f-n att det inte är pant på vodkaflaskorna