måndag, augusti 13, 2007

Känslor



Det finns känslor man inte rår över, Igår natt kände jag att jag var tvungen att spela in det som inte blev spelat för en speciell person


Igår hade vi en härlig kväll igen med tacos, vin och framför allt trevliga och smarta människor. Vi hade god underhållning också. En clown kom på besök (ta nu inte illa upp)



Kvaliteten av mitt framförande är väl inte den bästa, men detta är originalet och jag antar att det förmedlar känslor på ett annat sätt än kliniska inspelningar

Tack allihop, Ni är alla underbara människor

PS. Av integritetsskäl inga bilder idag, men Ni vet ju alla vilka ni är

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena

Kvällen var trevlig! sure. Kanon fin låt...antar den är till mig:)
Stellan

Anonym sa...

Det är så vackert att änglarna gråter.


Netta!

Anonym sa...

ja det är vackert men wojtek är ju en enorm begåvning och även om han nu inte spelat på minst 10 år är känslan i hans spel oslagbar. han förmedlar verkligen känslor. jag undrar vem den lyckliga är eftersom han knappast tillägnar detta en man ;)

mr. kolumnen sa...

Tack för komplimangerna

Fakta:
1. Jag har inte spelat alls på 5 år. Inspelningen är gjord utan övning innan
2. Ja den är gjord till en speciell person och det är inte Stellan

Anonym sa...

Jag bara hatar dig så!

Anonym sa...

Jag förutsätter - utan att ha lyssnat på verket - att det är riktat till din dotter och Din fru.

// Domaren