fredag, augusti 10, 2007

Party


Det har varit 2 dagars fest i huset med min ekonomiske rådgivare. Jag mötte bla en mycket vacker koreanska (svensk) som var slående lik den läkaren som häromdagen tog hand om min kompis som fick hjärtattack. Bedårande vacker och intelligent. Synd att jag inte kan säga detsamma om mig själv.

Annars framställdes olika intressanta teorier om diverse spörsmål av min ekonomiske rådgivare. Ha ha ha vi hade kul i vart fall

För er som sitter i censurerade länder, som tex. Thailand, finns filmen här (fast det tar en stund att ladda ner)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Men hjälp!

mr. kolumnen sa...

Men jag tycker att han har tallang, like vigin är ju kaninbra, eller var det kanon.... tja

Anonym sa...

godmorgon

vet du vad jag tycker? jävla idiot är vad du och dina komipsar är, skaffa ett liv!

Anonym sa...

Hej
Tack för de mycket kloka o snälla orden, men min definition på ett liv är, våga vara dig själv, umgås med ett gott gäng kompisar, bra bostad i både sverige o thailand, snygg och smart flickvän och ett mycket bra jobb med bra inkomst!

Anonym sa...

Jippi det höjde verkligen din blog.

Sök hjälp!!

Lucas Grabeel sa...

hahaha fan va grym filmen blev//ulle

Anonym sa...

i övrigt flödar intelligensen - filmen borde läggas till som resume
- skamligt !!!

Anonym sa...

Oavsett vissa av föregående talare så kan jag enbart konstatera att Din ekonomiska rådgivare behövde komma på fest och få slappna av en stund. Han har haft mycket att göra den stackarn. En sak är jag övertygad om, och det är att hans musikaliska talanger aldrig kan generera ekonomiska intäkter, så för hans del så är det bättre att framledes hålla sig till det han är bra på. Räkenskaper och bokföring.

// Domaren.

Anonym sa...

han ser inte frisk ut.