fredag, augusti 03, 2007

Rolling Stones och takläggning

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1133127,00.html

Rolling Stones konserten dundrar med all kraft utanför mitt fönster just nu. Jag bor så att jag kan se och höra hemifrån. Jag hade möjlighet att gå helt gratis idag. Jag tackade nej! Ja visst gubbigt. Om någon hade frågat för 20 år sedan hade svaret varit givet.

Jag är helt slut eter 3 dagars takläggning på ett hus. Ni som aldrig byggt, förstår inte. Kort sagt är det ite riktigt som Martin Timells program eller ”Total Make over”. Jag är efter tre dagars slit utan dusch närmast att likna en hemlös luffare.

Jag trivs utmärkt i min säng efter ett efterlängtat bad, med öppet fönster, LYSSNANDES på Rolling Stones tänkandes på min underbara fru

1 kommentar:

Anonym sa...

Anledningen till att Du blir så utlsiten och trött som Du beskrivit skall ses mot bakgrunden av att Du inte är van att arbeta.

Jag trodde att societen anlitade sådan personal alltmedan man sitter på verandan och beskådar arbetets framskridande.

Du kanske borde åka tillbaka till Thailand för lite ryggmassage.

Mvh
Domaren