söndag, augusti 12, 2007

Fred

Idag har jag grävt ner en yxa. En yxa som har varit ytterst stor och obehaglig. Min vän Thomas och jag och jag har äntligen kommit till samförstånd efter en tids ovänskap.


Thomas och jag skriver under på följande:


1. Vi har betett oss som 14-tisar
2. Vi har kastat skit på varann utan egentlig anledning
3. Thomas tar avstånd från uttalandet om att min fru är prostituerad och inser att hon är en människa som både är intelligent, innehar universitetsexamen och aldrig arbetat som "bar-lady"

Wojtek Wybraniec
Thomas Englund

10 kommentarer:

Anonym sa...

vi har betett oss mot varandra och shit, vänner är vi!

Thomas Englund

Anonym sa...

IDAG så där egentligen spyfärdigt.. träffar man åter sitt ursrpung och tillika vänskap - faen va vi e dumma -- KRAM på dig min vän - T

mr. kolumnen sa...

Detsamma Thomas. Tänk dock på det jag sa idag. Kram på dig

Anonym sa...

Wojjens fru är ingen #hora# och tillika är Wojjen trevlig att umgås med ... yxor behöver ibland nedgrävas ...

mr. kolumnen sa...

De behöver ALLTID nedgrävas

Anonym sa...

Hahhaa till nästa gång.....

Anonym sa...

Herregud en knarkare och en bidragsfuskare....Lika barn leka häst...host jag menar bäst!!

mr. kolumnen sa...

Nja, vad det gäller knarket ändrar sig tiderna, beteendet, förhållningssätt. Vad det gäller vår konflikt, ”till nästa gång”, den tiden den sorgen, men det gläder mig att han tog initiativet till att vi slöt fred. Ingen mår bra av långvariga konflikter och kan man lösa dem tyder det på viss mogenhet.

Vad det gäller din antydan om att jag skall vara knarkare och bidragsfuskare har jag inga som helst kommentarer mer än det vanligtvis förhåller sig så att man dömer andra efter egna erfarenheter

Med vänlig hälsning
Wojtek

Anonym sa...

Eller efter detman ser och hör!!...

Anonym sa...

Jag kan enbart lämna en kommentar på Ert föregående "krig".

Bra att ni tagit Ert sunda förnuft till fånga och inte ödslar mera energi på massa skit. Alla är vi olika på var sitt sätt, men det gäller att respektera och ha överseende med våra olika egenskaper, humor, approach eller andra detaljer.

Bra agerat.

// Domaren