tisdag, januari 16, 2007

Varför män vill ha asiatiska kvinnor

http://www.google.se/search?hl=sv&q=varf%C3%B6r%20m%C3%A4n%20vill%20ha%20asiatiska%20kvinnor&meta=

Jag hittade detta på min Sitemeter. Någon har sökt på ”varför män vill ha asiatiska kvinnor”. Det vore föga förvånande om det inte var en kvinna som sökte och hittade till mig. För det fall hon eller någon annan som undrar lägger jag upp en 10-lista

o Asiatiska kvinnor är mycket vackra
o Asiatiska kvinnor är snälla och omhändertagande
o Asiatiska kvinnor har en enorm sexdrift och är bra i sängen
o Asiatiska kvinnor är just kvinnor och förstår inte ordet jämställdhet
o Asiatiska kvinnor tänker på familjen i första hand
o Asiatiska kvinnor ser hemmet som sin borg och tillåter inte mannen att försöka städa
o Asiatiska kvinnor är måna om sitt utseende
o Asiatiska kvinnor älskar europeiska män därför att deras landsmän är promiskuösa som har flera fruar och älskarinnor
o Asiatiska kvinnor är i alla avseenden överlägsna alla andra när det kommer till förhållanden
o Asiatiska kvinnor är världens bästa kvinnor!

Läs även

Amornat Lek
http://kolumnen-sweden.blogspot.com/2006/06/amornat-lek.html

Vackra kvinnor
http://kolumnen-sweden.blogspot.com/2006/08/vackra-kvinnor.html

12 kommentarer:

Anonym sa...

(De svenska männen vet och kvinnorna rynkar på näsan).
Den hängde jag inte riktigt med på??... Varför kvinnorna skulle rynka på näsan???

Tjingeling
Netta!

mr. kolumnen sa...

Om jag uttrycker mig mera rakt på sak anser många (av dem jag pratat med) att det i Thailand enbart bor prostituerade kvinnor med f----n på sné.

Anonym sa...

Åhhh typiskt svenskt!!!

Anonym sa...

Jag håller helt med dig att asiatiska kvinnor är mycket vacka och omhändertagande och sexiga. Det finns säker många tjejer med de egenskaperna här, men under mina resor i Asien har just detta intryck varit det mest slående

Anonym sa...

Jag älskar Latino MÄN dom har sådana fördelar så jag reser ofta till Sydamerika.

Dom bästa männen i världen hittar jag på Cuba. Det är en vetneskaplig bedömning!!

Varför är dessa MÄN så bra...

???

Gissa en gång...dom ger en kvinna vad hon vill ha och med hetta och utan larviga krav...nice..

Anonym sa...

Ja jag stavar som en krattastrof!
Sorry!
hehe men det skiter jag iiiiiiiiiiii

mr. kolumnen sa...

Du borde prova Gambia. Har hört att det är många kvinnor som åker dit.

Latinamerikanskorna är annars också en gudagåva ;)

Anonym sa...

Dom gifter sig med vad skit som helst

Anonym sa...

Håller med, även om jag är tjej/kvinna själv. Skulle kunna göra mycket för att få se ut som en asiat./ Michelle

kolumnen sa...

Ingen tvekan om att de är mycket attraktiva

Anonym sa...

vilken mansgris du är....de thailändska kvinnorna tar ju vilka europeiska el amerikanska män som helst...har du inte förstått det....de är ju mycket fattiga, och vill skapa sej ett bättre liv och tror att de ska få det tex här i sverige. men ack vad många bedrar sej...de träffar män som inte på något vis behandlar dem bra, bara utnyttjar sexuellt och för att sköta om hemmet och honom själv, och så skriver du att thailändska kvinnor har en oerhört stor sexualitet...det var dumt sagt...de har inte större sexualitet än någon annan kvinna i världen, däremot kanske mer underdåniga, då de vill ha ett bättre liv.Därav tänker de heller inte så mycket på jämställdheten och vad de kan kräva av en man i ett europeiskt land.Jag tycker det är tragiskt när man ser en ung vacker thailändska kommer dragandes med, många gånger en äldre, inte så speciellt attraktiv man, som tror att han har lyckats med världens kap...som han kan behandla som han tycker och vill...en dag vaknar förmodligen den thailändska kvinnan upp,lämnar honom och formar sitt liv utefter hur hon vill ha det, och vad hon kan få ut av det tex här i sverige!Synd bara att det tar så lång tid....Tyvärr åker väl gubben ner till thailand igen och skaffar en ändå yngre och vackrare kvinna som troratt hon ska få ett bra liv här i sverige.

mr. kolumnen sa...

japp, det är säkert som du säger, och speciellt håller jag med dig i den biten om jämställdhet, ha ha ha ha