onsdag, januari 03, 2007

Svartsjuka

Allt detta evinnerliga tjabidabb!


Min tjej Dada, December 2005

Ett mail kom idag från min tjej:

“Mary, Jee, Lotta, Ulla, Brenda, Isa, Li, Tar, Dada, Kooky, Am, Mona, Djoy, Joy, Lek, On, Gan

All of the girl here is the girl you FUCK
I know what you write about but I just feel pity to myself, AM VERY STUPID ??? HOW COULD I LOVE YOU ??? WHY I LOVE YOU . OH GOD AM SO STUPID,

YOU TOLD ME NOTHING BETWEEN YOU AND MONA GAN ON LEK JOY AM ( THAT I NEVER BELIEVE , THE PICTURE AND VIDEO ALREADY TEEL ME IT ENOUGH TO EXPLAIN) I GUESS YOU MUST PROVE TO SHOW OFF TO YOUR FRIENDS HOW MANY GIRL YOU FUCK DURING YOU LIVE HERE

TO BE COMPASSIONATE TOWARDS !!! TO PITY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AM SO FUCKING STUPIDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Dada”

Alltid ska det tjatas, även om man inte förstått ett skit skall det tjatas! Jag blir så trött.

Läs mera om svartsjuka här: http://www.alkoloid.no-ip.com/wojtek/kolumnen/ip_010518.html

(Fast det är ju lite smågulligt, puss på dig)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj - Är du inte rädd för att få HIV?

mr. kolumnen sa...

När och om jag en dag befinner mig på ett ålderdomshem kommer jag att ångra det jag inte har gjort, ej det jag har gjort