söndag, maj 18, 2008

Födelsedag



Några kom ihåg mig idag, andra som var ”inbokade” ”glömde”. Ja jag blev ytterligare något äldre, eller som jag föredrar att se det hela… man firar ju faktiskt att man har blivit född just denna dag, inte att kroppen blivit skröpligare.

Men med tanke på musikrushen igår kunde jag inte låta bli att garva ihjäl mig åt detta e-kort. Lyssna på musiken. Inte nog med att det låter fördjävligt, det är ju inte ens i takt… jisses… det haltar ju nästan som jag men det kanske var det som var meningen ;-)

Ja ja ha det gôtt allihop. Puss på hela världen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry vännen,meningen var att jag skulle ge dig din pressent i lördags kväll,men du fick nog roligare som det blev än med en slak Lisa.Sen kan jag bara konstatera att jag fick ett hjärnsläpp i tisdags,när jag pratade med dig i "fonen"
SOLLY!!!! Det var inte meningen jag VET ju att du fyller den 18:e.
Din ångerfulla vän Lisa

mr. kolumnen sa...

Det var INTE dig som jag syftade på i mailet Lisa. De (2) jag syftar på vet nog själva vika de är

Kram på dig Lisa

mr. kolumnen sa...

"syftade på i inlägget" skall det vara förstås, inte "mailet" som tryckfelsnisse fick det till, hehehe

Anonym sa...

Snacka om tryckfelsnisse!!!!! jag skriver tisdag när jag menar söndag. Jag sa ju att jag fick hjärnsläpp, men inte trodde jag att det satt i fortfarande.