torsdag, april 10, 2008

Slöa trötta och rastlösa

Hej igen igår har varit slö lång och tråkig.

Vi har i stort sett inte gjort något alls. Alla var så trötta efter resan. Alla utom jag! Jag var mycket rastlös. Dada och pappa låg och halvsov framför TV medan jag stog på terassen och hoppade. Pappa sa att det såg ut son jag hade fått damp. Kanske jag fick det… jag vet inte men jag vet att jag fick en stor energikick och blev jätterastlös.

Efter en halv dags liggande i sängen så åkte jag och Dada till Freedom beach. Det var vackert där men vattnet var jätte och man såg alla äckliga sandkrabbor. Jag badade inte men vi satt där en stund och kollade på ett bröllop som de hade anordnat på stranden.
Vi satt där ända tills bruden kom. Hon var vacker!



Det lät som om de var engelsmän. Det var fint men vi ville inte störa så efter att bruden hade kommit gick vi. När vi kom hem slöade vi lite till och sen gick vi och la oss.
Jag vaknade på natten ett antal gånger men jag somnade strax om.

Ha det bra kexchoklad!
See yah!!!

Written by: jaqueline wybraniec.

Inga kommentarer: