lördag, maj 12, 2007

Sex botar allt


Jag har länge sökt svaret på varför jag antingen älskas eller hatas och äntligen funnit svaret. Idag fick jag ett meddelande från överläkaren i neurologi vid Sahlgrenska universitetssjukhuset i Göteborg

Det var med ett tungt hjärta jag mottog beskedet att jag har en hjärntumör och att enda sättet att råda bot på den är att ha sex med så många som möjligt. En möjlig tröst i detta elände är att jag får 25000 att betala kvinnorna med. Det blir faktiskt som doktorn påpekade en hel del kvinnor.

Från Dr Chakwaw och Dr Katuj kom också beskedet jag fruktat länge. Det är syfilis och de kom till samma slutsats. Sex botar allt!

Jag får därför varmt rekommendera denna kur till alla och envar som känner psykisk otillfredsställelse.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det skulle allt bra gärna vilja, hahaha

Anonym sa...

Vilken fräsch far din dotter har. Hoppas att hon och hennes kompisar är stolta när dom läser det här, eller hoppas åtminstone att dom inte mår illa.

kolumnen sa...

Min dotter vet skillnaden på allvar och skoj. Hon har något du tydligen saknar, humor.

Jag föreslår att du läser ”till alla moralister” här ovan!

Anonym sa...

Bra Wojtek !!!

Jag instämmer till fullo i detta. Hon är dessutom väldigt välartig och duktig på alla sätt vilket ger fog för att tro att hon brås på sin far.

Att hon har humor betvivlas inte en enda sekund, till skillnad från alla feta illaluktande herpessmittade pillerknaprande psykfall som har humör på kvinnojourerna.

Det är mycker förvånansvärt att de drar in Din dotter som medel för att försöka komma åt Dig...

Skicka över handlingar till mig, så skall jag tala med både överläkaren och mina juristvänner så skall vi se vad vi kan göra.

// Domaren