lördag, maj 05, 2007

Nice Thailand

De senaste dagarna har varit tuffa. Jag har blivit bestulen på pengar, visa, körkort och en ny mobbe (faktiskt mera en mp3) avsedd som dotterns födelsedagspresent. Efter den episoden har jag varit sjuk, först svullnade jag upp som en ballong, sedan extrema magsmärtor och två dagars ständigt spyende och toa. Ni anar inte hur ont i halsen och andra delikata delar man får av det.

Men hjärncellerna har återvänt från Kina och sagt åt kroppen att sluta dumma sig med nikotin och alkohol som bara kostar pengar. Så nu har jag kastat den skiten sedan 5 dagar.

BTW tas alla bidrag emot tacksamt. Hör av er för kontouppgift.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur har du råd att vara i Thailand så länge? Du tjänar ju inga pengar hemma heller eller har jag fel? Jag tjänar pengar hemma men har inte råd att slå dank i Thailand i ett halvår. Ja jag är en avundsjuk kärring men säg mig hur man gör.

mr. kolumnen sa...

Man tar kontroll över sitt liv Stina

mr. kolumnen sa...

Sen har man också en som sköter markservicen här, d v s när inte jag knullar andra thailuder :-)

Anonym sa...

Hahahaha


Hohohoho


Hehehehe


Hihihihi


;)))))


Jag känner mig så feministisk när jag läser Wojteks sista inlägg och skall sluta att hjälpa till med disken hemma :)))


// Den fullfjädrade kolumn skribenten

Anonym sa...

Hahahaha


Hohohoho


Hehehehe


Hihihihi


;)))))


Jag känner mig så feministisk när jag läser Wojteks sista inlägg och skall sluta att hjälpa till med disken hemma :)))


// Den fullfjädrade kolumn skribenten