tisdag, maj 08, 2007

Grattis Jackie

12 år har du blivit och jag undrar var de tog vägen. Tiden går bara snabbare och snabbare och nästa år blir du en odräglig tonåring. Fast ska sanningen fram är du redan det, inte odräglig men tonåring. Modemedveten som få.

Jackie 12 år är bra i skolan, bra kamrat, konfliktlösare, ledartyp, kaxig, uppkäftig (positivt), ”jag kan jag gör på mitt sätt”, springer fort (idrott), järnstark vilja, tecknar bra, kreativ, alltid nya projekt, ifrågasättande d v s tänkande etc etc

Jag är mycket stolt över dig gumman! Även om det inte skulle gå bra för dig hade jag varit stolt. Du är en underbar människa!

Stort grattis och hoppas att du får en fin födelsedag

Pappa


Skicka en hälsning till Jackie på jackie_gbg@hotmail.com

Andra länkar:
Portfolio 2003
7 år
6 år
5 år

1 kommentar:

Anonym sa...

Och duktig på skalor är hon också !

Det kommer säkert att gå bra med matematiken.

Mycket trevlig dotter Du har Wojtek. Väldigt intelligent och social.

Det märks vem hon brås på !