måndag, maj 07, 2007

Kolumnen och kölvattnet

Ingen gillar att hamna på Kolumnen. Men alla älskar att läsa. Gårdagens tävling inbringade nästan
5 000 000 kr. Tack!

Det rätta svaret var 721 Bath. Ingen hade svarat rätt!

I alla fall, igår var det en arg mor som förfasade sig: mitt barn, mitt barn, mitt barns flickvän, inte på Internet o s v, (idag har hon slutat skriva, lika bra det) sedan har jag ju min granne i Sverige, han med milliardvillan o minus 60000 kr i månaden i lön. Snubben jag rekommenderade till Bush blev inte heller glad, för att inte tala om Annica Tiger. Den yxan får vila

Allt för många fattar inte. Jag fattade först 1999 när jag åkte till USA och slog upp min hemsida. Men från Nol till USA eller Thailand är det långt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skickar detta till dig för det har verkligen fungerat för mig, vid den här tiden på året skulle vi alla behöva lite lugn! Genom att följa detta enkla råd jag läste i en artikel, så har jag äntligen funnit inre frid.

Artikeln löd: Vägen till att uppnå inre frid är att avsluta alla saker du har påbörjat!


Så jag tittade runt i lägenheten för att hitta alla saker jag påbörjat men inte avslutat.. så denna morgon avslutade jag en flaska rött vin, en flaska vitt, en Baileys, Kahlua och en Tia Maria, lite valium och en ask choklad... och du kan inte ana hur jäkla bra jag mår....

Raj-di-raj-di-daaaaaaa