fredag, maj 11, 2007

Från Dr Chakwaw


Idag utlyser jag tävlingen ”… och det betyder…”. Om du kan gissa vad följande uttryck betyder i Thailand vinner du en vecka med mig här på paradisön Phuket i det hektiska Patong!

1. I go fishing
2. I make papaya
--------------------------------
12 Maj 2007
Tävlingen avslutad. Inga rätta svar.

Svar. När en tjej säger ”I go fishing” ”I am fishing” = jag onanerar
Making Papaya = manlig onani

Den som sett riktig papaya sallad göras förstår, likaså den som fiskat i musen, vilket torde vara en ansenlig mängd läsare på denna blogg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

SVAR TILL
Tävlingen ”… och det betyder…”.

SVAR
1.
Du menar att Du skall gå och fiska.

Detta kan man antingen göra med ett fiskespö i havet, eller på en klubb med vackra damer. Till skillnad från att fiska fisk med spö, så är det ett annat verktyg som måste användas för att få en riktig snygging på kroken... När hon väl fastnat på densamma, så är det dags att påla upp henne så att hennes gälar i de nedre regionerna får sin dagliga motion.

2.
Du menar att Du skall göra Papaya.

Det finns en mängd olika tillämpningar där Papaya kan användas. Man kan möra kött. Röka densamma eller bara äta den rakt upp och ner.


JAG SER FRAM MOT VINSTEN

Mvh
Domaren

Anonym sa...

Hej,

Efter att ha granskat bilden på Din hjärna (den blåa bilden i kolumnens högra sida) så kan jag i egenskap av överläkare tyvärr konstatera att Du lider av en allvarlig hjärntumör.

Detta ser Du om Du granskar bilden noga!

Det känns alltid tråkigt att behöva lämna sådana här besked, men det finns ett botemedel.

Vetenskapliga undersökningar har visat att om man har sex med många olika kvinnor (desto snyggare och yngre desto bättre 16-25) så kan sjukdomstillståndet stanna upp för att i förlängningen trängas tillbaka.

Som Din läkare, så rekommenderar jag sålunda med bestämdhet, att Du verkar för att ha sexuella relationer så ofta Du bara kan.

Jag kommer även att kontakta hälsodepartementet i Sverige och föreslå ett stort anslag för min forskning.

Med hänvisning till att Du är min patient, så kommer en stor mängd likvida medel att överföras direkt till dina konton, så att jag i forskningssyfte kan studera hur Din läkeprocess fortgår för vidare noteringar och analyser.

Jag sätter över 25.000 kronor idag, vilket bör räcka till cirka 100 kvinnor under en period om cirka tre veckor. Därefter så kommer anslagen att ökas allteftersom vi får studera hur det påverkar Ditt tillstånd.


I tjänsten

Bengt L. Haraldsson
Överläkare i Neurologi/Neurokirurgi
Göteborgs universitetssjukhus

Anonym sa...

Ytterligare en komplettering/förtydligande till tävlingen

"för att få en riktig snygging på kroken", och man skall passa sig för de riktigt feta torskarna som utgörs av pillerknaprande, illaluktande och feta moraltanter som bara sitter och pratar skit och sprider förtalande lögner om oss trevliga män som bara vill ha lite roligt !

Det gäller alltså att vara framför flötet när man fiskar, dvs inte betrakta flöten från den riktningen där kroken befinner sig., för det är där som kvinnojourskvinnorna befinner sig, dvs i torskträsket....

Mvh
Domaren

Anonym sa...

Det är ingen tvekan om att det är fel i huvudet på Wojtek såsom han orerar.

Han är bara en rädd liten grabb som inte har fått kärlek och försöker att ta igen det

Anonym sa...

Bättre än liten "rädd grabb" än en stor fet illaluktande pillerknaprande szhizofren psykopat från kvinnojouren.