onsdag, maj 23, 2007

Bloggar och telefoner

Min ”bästis” har börjat att blogga. http://listo2you.blogspot.com/ Hon har gått från att vara totalt ”anti-datorer” till att blogga. Fantastiskt! Dessutom har hon talang. Nedan två höjdare

http://listo2you.blogspot.com/2007/05/s-r-det-s-igen.html
http://listo2you.blogspot.com/2007/05/vad-gr-inte-en-del-fr-isterband-och.html

BTW, telefonen som jag blev av med är tillbaka från sin tillfällige ägare. Det var först efter ett samtal till mobiloperatören som låste telefonen via IMEI-numret som den vandrade tillbaka. När den slutade att fungera försökte nämligen den tillfällige ägaren att sälja tillbaka telefonen till mig. Snacka om både fräckt och klantigt.

http://kolumnen-sweden.blogspot.com/2007/05/nice-thailand.html

11 kommentarer:

Anonym sa...

... och???

Anonym sa...

Till tidigare "anonym" KAN man vara mer nedlåtande och blase´, eller?

Anonym sa...

"Till tidigare "anonym" KAN man vara mer nedlåtande och blase´, eller? '"

JAG SKALL GE DIG ETT RÅD...



Ta fram en kniv. Sprätta bort ändtarmen från fästet i röven. Spika upp skiten på enn lagårdsvägg. Be en kompis komma.

Låt han/hon säga

"RUN THE SHIT OUT OF YOU"

Så skall Du se att det blir bra också för Dig !

Gud vare med dig ditt kräk

Mvh
Jehovas vittne

Anonym sa...

Ett tag sedan jag kommenterade här W och du saknar mig säkert inte. Kan dock inte låta bli att säga att du har en av dom absolut sjukaste bloggarna i Svedala. Du är galen men dom som kommenterar är om möjligt helt bortom allt räddning. (OBS! Inkluderar inte mig själv där).

mr. kolumnen sa...

Rättelse. Min blogg ligger inte i Sverige. Däremot är den skriven på svenska, numera även på engelska och som det anstår en galning snart även på Thai. Ditt subjektiva tyckande är just bara ett subjektivt tyckande och alla har rätt att komma till tals. Även du Stina kl 04:04 på natten lördagen den 20 januari:

”Dom bästa männen i världen hittar jag på Cuba. Det är en vetneskaplig bedömning!! Varför är dessa MÄN så bra...??? Gissa en gång… dom ger en kvinna vad hon vill ha och med hetta och utan larviga krav...nice..”

Anonym sa...

till "Jehovas vittne" du är antagligen den om inte elakaste människan så i varge fall sjukaste och mentalt förvridnaste hjärna som finns.

Anonym sa...

Släpp ut Dina inre aggressioner. Vädra bort dom. Låt luften tränga in i dina lungor så skall Du se att även Du får insikt. Låt gud komma till Dig. Fader vår som är i himmelen skall komma till Dig och leda Dig rätt. Sök Dig till närmsta jehovas sal för att gud skall förlåta dina synder. Låt Dig översköljas av guds kärlek. Rena Dig. När Du fått utlopp för dina agression (som du fick från förra meddelandet som retade) så har du träffats i själen. fortsätt jobba med din attityd. världen är sjuk, den relativa myndigheten är sjuk. Men guds rike skall rena oss. vi kommer bli friska. i guds rike finns inga agressioner. bara lycka.

Amen.

Anonym sa...

"Men jag säger till dig, älska dina fiender, välsigna de som förbannar dig, gör gott mot de som hatar dig, och be för de som föraktfullt använder dig, och förtrycker dig."

Jehova !

Anonym sa...

Ja men ge mig ett tips på en knäppare blogg då då. Please! Du kan få hittelön om du lyckas:-)

Anonym sa...

:)

Mvh
Domaren

Anonym sa...

Bloggen är väl helt OK men alla sjuka jävla "verdos" som luftar sina så ini ruttenheten sjuka innanmäten på dessa komentarer,(ni vet vilka ni är) kan få vem som helst att spy! FY FAN