fredag, juli 09, 2010

Elektriska stolen

Idag satt jag i den elektriska stolen. Även om avsikten inte var att ha ihjäl mig (som vissa hade önskat) var det onekligen ett tortyrredskap på den högre skalan. Undersökningen kallas för neurografi.

Jag mottog ca 300 elektriska stötar och för varje stöt flög min arm okontrollerat upp. Det råkade dessutom vara något glapp i helvetesmaskinen så flera prover fick göras om. När jag nätt och jämt levande kom därifrån, vilket jag för övrigt inte trodde att jag skulle göra, rök det ur öronen på mig och min gång var milt uttryckt stapplig.

Så nu skall jag släcka eventuella kvarvarande bränder med en rejäl öl och whisky… fast whisky kanske inte är bra om det fortfarande pyr i kroppen

Ha en god helg

.

7 kommentarer:

tVICx sa...

hehe chockolainen haha

Hoppas det gick bra och att resultatet blir lyckat!

mr. kolumnen sa...

Jag visste att whisky inte var bra! Tur att jag hade brandsläckaren nära till hands :-)

Anonym sa...

Som i the Green mile ....

Jag kommer till Göteborg på Måndag och då hade det passat med några stora glas.

// Dr. Snuggles

mr. kolumnen sa...

Hör av dig när du är här. Jag hoppas att jag har svalnat till dess

Anonym sa...

Tack, för skorna, passa perfekt.
ACL

Anonym sa...

Jag är där på måndag. Vad har Du för nummer....?

Mvh
// Dr. Snuggles

mr. kolumnen sa...

Håll till godo ACL. Min fru ville inte ha skorna längre. Hon använder bara märkesvaror.