söndag, maj 17, 2009

Vinnare i Eurovision Song Contest 2009

Det är bara att konstatera att man ska följa sitt hjärta. Jag gillade inte Norge, De vann! Men Island kom som rättmätiga 2:a. Det var den låten jag tyckte absolut bäst om. Norge räknade jag tyvärr ut, och jag hade en känsla av det

Norge
Förhandstippad favorit. Av mig fick han en 7:a sist. Han kan nog smälta många hjärtan på sin utstrålning. Inte på låten. Jag räknar ut den, jag kanske har väldigt fel! Inget för mig Poäng 8

Island
Otroligt bra sångeska, man undrar vad hon gör där, låten borde vinna, men det gör det förmodligen inte, den är alldeles för perfekt, allt är för perfekt, hon är snygg sjunger faktiskt inte en speciellt utmanande sång som rör sig inom en oktav, men hon gör det underbart. Hon får en 9:a för sin röst som är fantastisk, men låten såååå amerikansk

Skit samma, hejdå

1 kommentar:

antibimbocompaniet sa...

Tja, va va det jag sa.Det var förutbestämt att den skulle vinna.
L