torsdag, september 27, 2007

Obalans i underlivet

I den bästa av världar finns reklamen. Speciellt den med ”Ibland kan det uppstå obalans i underlivet” Jo tack, jag vet, jag har väldigt svårt med balansen. Den ska vara rätt upp för att inte obalans skall uppstå. Detta gäller även bloggar där yttringar åt det ena eller andra hållet ter sig tämligen vingliga och obalanserade. Men tolkningen finns alltid i betraktarens ögon och kanske har jag missat själva kärnan.

Jag funderar i vart fall på vilken slags "sanning" som levereras men får nog anstränga mig mera och använda lite mera än de 10% som människan vanligtvis använder

När jag sedan besvarat vissa frågor och använt ytterligare en procent av hjärnans kapacitet genom att ställa följdfrågor på svaren samt ytterligare frågor på följdfrågorna så kanske en slutsats kan anas, och då är man på väg till ett möjligt svar.

Men jag kanske skall skriva om mina piercingar eller hur härlig min fru är. Ja just det, jag har inga piercingar, men jag har en jäkla obalans i underlivet!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snackar du om, för mycket rambutan-vin?

Anonym sa...

Har jag missad något nu?

Anonym sa...

Oj då...tydligen bara jag som fattar. Om jag får ha en åsikt så tycker jag att detta inlägg faktiskt tyder på vinglighet och obalans.

mr. kolumnen sa...

Oj, en som fattar, undrar varför? Det är lätt att ”tycka” en massa utan närmare eftertanke och leverera sk ”sanningar”. Men jag är nöjd så länge det rör sig om ”piercingar” och ”min kille är så gullig”, alt huruvida dromedarer har en eller 2 pucklar.

Anonym sa...

Patetiskt är ordet för hur du går på och tror att du alltid vet bäst och mest.

Anonym sa...

till "Anonym"ovan ta ut huvet ur ditt eget arsle, så kanske du inte har så ont av andras intelekt,och du KANSKE tillochmed kan tänka klart?