lördag, september 04, 2004

Kärleksbekymmer

Varför gråter jag hela tiden?
--------------------------------------

Hur länge kan man älta sina kärleksbekymmer? Hur intressant är det att läsa? Jag ska i vart fall införa en funktion där man kan kommentera det som står skrivet i blogen. Sedan får vi se hur stort intresset kan vara.
Jag fick ett mail idag. Det avser inte mig men innehållet var likt förbaskat synnerligen irriterande, rättare sagt inställningen som folk numera har till förhållanden:
”Fan va du tjöta om ditt ex.! *S* Blev nästan trött på läsa av allt ex. snack!... släpp skiten å kör vidare! *S*”
Med tanke på hur killen i fråga uttrycker sig är det väl inte mycket att tänka på. Snarare är en av mina arbeteskamraters uttalanden mera värt att lägga pannan i djupa veck för. Han sade: ”Jag håller med dig, det finns ingen anledning att ha en tjej när man kan ha flera, men när du träffar den rätta, den som det bara är så rätt med, då VILL du inte ha flera.” Jag kan förstå honom för jag har haft en…
Nu släpper jag detta för idag och vi går vidare. Allt är inte bara kärlek och kärleksbekymmer.
Har idag sett att jag ligger som nr 1 på Yahoos sökmotor om man söker på ordet vårdnadstvist vilket gör mig synnerligen glad eftersom det är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat, speciellt med tanke på de senaste dagarnas händelseutveckling vad det gäller en av de bästa vännerna som jag har. Jag borde göra mera av det.

--------------------------------------
Jag flyttar och flyttar på mina sopsäckar fyllda med grejer sedan ett antal flyttar. Jobbigt är bara förnamnet.
I hjärnan är det samma kaos som vanligt. Undrar om jag någonsin kan bli lycklig? Men det finns andra som har ett än värre helvete.
Annars inget kul alls att delge idag.

Inga kommentarer: