onsdag, juni 04, 2008

Virus och trojanattack


Igår var det dags igen. Datorn gick slött och mitt antivirus protesterade och lade filer i karantän hela tiden. Datorn gick slött. Plötsligt visar sig en skärm med en massa insekter som åt upp skärmen och därefter denna nedan.


Det var bara att installera om allt på C: Mina data hade jag på två andra HD. På den ena tog viruset bort partitionen så den går inte att läsa. Den andra klarade sig. 250GB borta. Jag har backup på en annan hårddisk men inte på min musik, ca 60 GB musik är följaktligen borta. Det idiotiska är att jag just raderat backupen på musiken för att använda HD.n till annan dator.

Tumma aldrig på säkerheten. Det kan gå illa, riktigt illa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott åt dig din lilla besservisser, muahhhaahaha

Anonym sa...

Till Anonym ovan! Far åt helvete din pissråtta!