måndag, april 02, 2007

Gubbsjuk

Tydligen är jag klassad som gubbsjuk. Jag skall idag be minst 10 ”fader vår”

Har läst dina senaste bloggar och tänkt...-Shit vad han är gubbsjuk.MEEEN!! Så gick jag inte längre än till mej själv och insåg att jag aldrig haft och skulle aldrig vilja ha en kille över 35 utan tatueringar...

HÄRLIG TJEJ

Min åsikt är att ingen backar för sex. Det är bara graden av offentlighet som är annorlunda i Internetåldern

Igår Nicklas, Såg ni mig på webcamen, inte? Shit. I have to cal my fliend in kazaksan maby he have a cow ol even better a pig, yes I like pig for me to make good.
http://www.phuketwatch.com/maithai/webcam.htm

Ikväll fest igen, allt gratis, nyrik brat, frågan är hur länge han har pengar, men men….. det är ju inte mina problem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Slutar du blogga stänger jag fanimej ner mitt internet!!! BASTA!!

Festa för mej med!!

Kram Netta!

Anonym sa...

Tror inte du behöver vara orolig Netta - han är en av dom som hållit på längst både med det ena och andra så han känns trygg!