lördag, april 15, 2006

Hundkoll

Knappt har Tv-serien om våra fyrbenta vänner börjat förän det blev ”tittarsorm”. Vad är då denna tittarstorm och varför är de så arga?

ROFLOL får nu skäl för namnet. Varför? Jo jag känner igen detta från förut när min sida blev nerstängd i ett. Alltså att arga tanter klagade så mycket ”att det menligt påverkade” telias arbete. Jag tänker inte orda mer om det, för den som är intresserad finns snart länkar i slutet av detta inlägg. Låt mig säga så. På Internet är det DI (datainspektionen) som skall hålla ”ordning” och det är också dit man vänder sig med klagomål. Gissa varifrån de har de flesta ärenden? Från Kennlar och hundägare! Hur ser då profilen ut på dessa hundägare? En medelålders kvinna! Kontentan. Underskatta aldrig betydelsen av hormonerna. När de försvinner vill homosapiens gärna få ut den därpå följande ilskan. Dessa tanter (nästan uteslutande hundägare) har lyckats att stänga ner mig och kanske lyckas de att stoppa hundkoll. Jag avundas inte att sitta i klagomuren på SVT nu.

PS. Tur att denna sida ännu inte har kommit ut på sökmotorerna

Inga kommentarer: