måndag, maj 03, 2010

Deklarationstider


7 kommentarer:

Anonym sa...

Det framgår inte av bilden om det är skithuspapper eller vilken valuta det är fråga om. Av rubriken är det givetvis upp till läsaren att tolka. Min tolkning blir: Fan vilket skattetryck vi har i sverige, efterson jag förutsätter att den högra bunten är den som skall betalas in till skatteverket för att finansiera den offantliga sektorn, Hassan och Fias anhang.

Jag uppmanar alla att börja byta tjänster.

Sen tycker jag att Wojteks Kolumn är en av de bättre sidorna på internet!

Länktips: www.metro.se/nanok

god morgon.

// Dr Snuggles.

antibimbocompaniet sa...

Tja den ger en ju i alla fall möjlighet att kolla in hur känslorna svallar hos en del, eller hur

Anonym sa...

Fan ida ere ju skit lätt att deklarera, de e bara att ta telefonen. som sagt

mr. kolumnen sa...

För min del handlade det om 5 deklarationer varav tre kunde "snabbfixas" per Internet. 2 var krångliga och nästa år överlämnar jag det jobbet nill räknenissar som gillar sånt

mr. kolumnen sa...

BTW. Tack Dr. Snuggles för att du uppskattar min Kolumn

Danii sa...

Vi är många som uppskattar den. Lite raka puckar snarare än att vara puckat. Mer sanning åt folket...

mr. kolumnen sa...

tack
;-)
//ww