tisdag, december 30, 2008

Recept på välmående

GOOGLE AUTOMATIC TRANSLATION TO ENGLISH

Jag tittade ut genom fönstret nu på morgonen. Det har snöat och allt är vitt. Huset är kallt om än fullt av värme och känslor som svallar.

Snart får jag i Thailand värma upp mina lemmar som kung Bore så effektivt försatt i inaktivitet. Dock skall det bli intressant hur jag ska bära min lilla väska. Jag skulle hjälpa till med en matkasse idag med min friska arm. Det gick inte. Smärtan spred sig till den brutna. På vägen till Thailand får jag väl göra som på sällskapsresan: ”Invalido, invalido” och därvid få rabatt på alla tjänster i Thailand.

I övrigt vill jag varmt rekommendera denna rätt som jag efterapade idag. Det var himmelskt gott, enkelt, billigt och snabbt att göra.



Hittar du inga sådana tunna kycklingbitar köper du bara vilken kycklingfilé som helst, skivar och bankar ut lite. Recept här

Inga kommentarer: