onsdag, december 31, 2008

Nyårsafton

GOOGLE AUTOMATIC TRANSLATION TO ENGLISH

På nyårsafton förväntas man att summera året och skriva något väldigt snusförnuftigt. Jag hoppar över det i år, Jag citerar istället vad min gode vän http://ehja.net/ sms-ade till mig och förmodligen hade inte världen mått sämre av att leva efter den devicen
:-)

”För det nya året önskar jag dig glädje hälsa kärlek och bla… bla… bla… Allt skitsnack! Bara nonsens!

Jag önskar dig otroliga knull, oförglömliga orgasmer, att du arbetar hälften men får 3 ggr betalt. Tusen nätter av njutning. Att du vinner på lotto och att du blir miljonär

Om du skickar det vidare någon kanske får ett gott skratt"


Japp... GOTT NYTT ÅR

2 kommentarer:

ehja sa...

Men gud.... ta bort bilden! Den hör väl knappast ihop med inlägget!?

Anonym sa...

kan vi ses innan du åker - jag o la familia?Är ledig till ons.
Tarja