onsdag, februari 04, 2009

Ny säng

GOOGLE AUTOMATIC TRANSLATION TO ENGLISH


Jag och frun måste köpa en ny säng. Den gamla är utnött av naturliga skäl. Vi funderade på en ”hästens” men 400 000 kr, det är lite väl att ta i och jag tror inte att sociala vill betala för en sådan. Kanske försäkringskassan kan göra det med tanke på min axelskada. Men det blir nog en sådan säng som visas ovan istället, från Jysk. Jag får ju tänka på att inte överanstränga statens ekonomi i dessa dystra tider. Jag undrar bara hur man bäddar en sådan säng för att inte lakanen skall glida omkring och korva sig? Och kan man egentligen ligga i mitten?

Klart är att jag kommer att kunna ligga väldigt bekvämt och rulla tummarna medan pengarna regnar över mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Din j-vla kapitalist. Här tro Du att Du skall kunna vräka Dig med lyxsängar medan vanligt folk har 13000 i månaden och en fet kärring som aaltid klagar och aldrig vill kn-lla. K`Jag lider med dessa förbannade stackare, och har faktiskt en granne som ser helt vild ut varje gång han kommer hem från jobbet.. Hahahahhahhhahha !!!

Köp sängen, men inte f-n skall man slösa 400.000 på frun ? Det är väl bättre att lägga 25-30, en middag och lite champagne istället, så du får råd att hålla dig med lite snygga, snärta och jättek-ta kvinnor istället....

Hade jag haft valet mellan att köpa en säng till kärringen, så hade jag tagit in på hotell istället under en weekend..

Som jag alltid sagt; Min ståndpunkt. Gift Er aldrig, det blir mycket billigare med snygga horor.

Nu är det nog många som tycker att jag är sexistisk, men vem fan bryr sig. Inte jag ! LOL !!!

Köp ingen säng. Ta in på hotell och köp två-tre h-ror istället....

Anonym sa...

Äntligen någon som vet att jorden inte är rund:) jag håller med till 99% men gillar inte kommentar jävla kapita...svin ;( simma lungt /stellan

Anonym sa...

En sådan kommentar har aldrig fällts !

"jag håller med till 99% men gillar inte kommentar jävla kapita...svin"

Det som skrevs var; "Din j-vla kapitalist"...

Eftersom det andra ordet inte skrevs fullt ut, så är det inget illa menat. Meningen skall tolkas i sitt sammanhang och det var inget negativt menat !

Jag älskar kapitalister och pengar. Man är väl för fan ingen vänsterpartistisk tågkonduktör, hmmmm... Ja han blev ju också kapitalist till slut.

Nä; Fri sprit till folket, mera statliga likvida subventioner till folket, ta bort "torsklagstiftningen", öppna gränserna för import av snygga tjejer från Thailand och sänk priset på snygga horor!

Jag funderar faktiskt på att starta ett nytt parti! Någon som vill bli medlemmar ?