måndag, februari 09, 2009

Blondinbella

GOOGLE AUTOMATIC TRANSLATION TO ENGLISH

http://www.e24.se/kvinna/business/artikel_1064005.e24

Eftersom allt annat än avundsjuka kommer att klinga mycket falskt får jag medge, ja jag är avundsjuk. Hon har över 1 000 000 besök om dagen jag har 6-700.

Men nu funderar jag på att öppna ett garage med någon Thai-tjej som inkastare och frontfigur. Sen kan folk köra in och ut och jag tar biljettintäkterna.

Det låter som en utmärkt idé tycker jag. Tror ni att denna inkastare funkar?

Jag kommer ju knappt upp i 2 000 000 på 10 år, något radikalt måste göras!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller fullständigt med, och det kan därför vara läge att Du mailar mig, så att vi tillsammans kan finna en bra garageuppfart med tre-fyra filer !

:)

Se det som ett seriöst förslag, och avfärda inte mitt anbud på den grunden att Du är lika självegocentrisk som jag.