lördag, juli 10, 2004

Thailand 2004 - Dag 5 del 3

Inte vet jag vad jag håller på med här. Taskig är jag mot dem som håller av mig och säger saker jag normalt inte skulle. Slag under bältet är väl det snällaste man kan säga om mina uttalanden idag till Helen (eller vad hon nu är). Det är kaosartat i huvudet på mig i alla fall.

Jag skall ut i vanlig ordning idag. Kanske kommer jag hem med en fru till slut *ha ha ha*

På bokfronten står det still sedan två dagar. Ingen lust att gräva mer just nu. Vad det gäller kärlek… eh, jag orkar inte skriva mera. Varför denna redogörelse av mitt känsloliv?

Fuck you all!!

Men jag ska igenom detta och jag ska ”bekräftas” om så vid flera små tillfällen. Sen kommer verkligheten i Sverige. Då kommer jag verkligen att hamna i en svacka. Svacka är väl bara förnamnet.

Och till slut så har denna underliga resa inte gett något alls, jo, kanske…. Lite insikt?

Men just nu är det bara att gå ut och testa jaktmarkerna. Vad skall jag annars göra. Jag betalar ju inte mer än 30 papp för att sitta inne på ett j-a hotellrum. Nu skall jag ha skoj även om själen gråter

Inga kommentarer: