torsdag, juli 15, 2004

Thailand 2004 - Dag 10

Jag har uppenbarligen strulat till det. Patong är inte så stort och nu börjar jag att bli känd som en ”butterfly”. Djoy hade blivit skitledsen och gråtit stora floder enligt hennes kompis hon bor med och som manande kom med pekfingret. De hade sett mig på stan med den nya tjejen. För min del blev det inte mycket bättre av några SMS jag fick idag från Helen. Hon menar i stort att jag är en ”råtta” och att hon nu hittat en 24-årig sydamerikan

Mitt svar:
”Ja så har råttan brutit lite hjärtan här också för råttan glömde att det är människor”

Helen
Är vi inte det allihop? Ja alla vi som du utnyttjat för att stärka ditt eget ego? Äckel är vad du är!

Här sitter jag idag och hur jag än bär mig åt kommer jag att göra någon illa. Igår hade jag lämnat ett SMS om att Djoy skulle höra av sig antingen igår eller idag så att vi kunde hitta på något idag. När hon ringde hade jag redan somnat. Fem missade samtal på telefonen, alla från henne. Imorgon skall Dada komma.

Jag vet inte vad jag ska göra. Gillar skarpt båda två. Djoy är aningen fräschare Dada en bra bit intellektuellare men har inte lika nära till skratt som Djoy. Båda två är otroligt omhändertagande och otroligt vackra. Jag vet inte hur jag skall bära mig åt men hur jag än kommer att bära mig åt blir det fel och det slutar antagligen som alltid när det är så (nog för att det var många år sedan som jag var i en sådan sits) att man mister båda eftersom jag ju är ett "äckel" och en "råtta". Men mista dem kommer jag ju dessvärre göra i vilket fall som helst. Det är bar a nio dagar tills jag ska åka hem.

Men en sak är bra, jag har knappt tänkt på Theresia, och boken, d v s uppgörelsen, ligger nere och kommer nog att så göra varför jag tills vidare stänger ner den länken

Inga kommentarer: