måndag, november 08, 2010

Ung man

Av reaktionerna att döma, eller rättare sagt bristen på reaktioner, blev jag inte rockstjärna denna gången heller. Det är inte lätt att leva på gamla meriter. Själv tycker jag naturligtvis att låtarna är fantastiska och borde ligga på listorna. Jag hade hoppats på skivkontrakt men istället ser det ut som att mina läsare har flytt. Det är svårt att bli profet i sitt eget land.

I övrigt är jag nyrenoverad. Jag ser efter lite läkarhjälp perfekt på båda ögonen ena benet är opererat och fint och så har jag en ny lever efter två månaders nästan total avhållsamhet från både skadlig mat och alkohol. Så nu är det dags att sätta lite fart på kroppen igen se vad dessa ”extremt bra blodvärdena”, som läkaren uttryckte saken, kan åstadkomma. Jag litar på läkarna, i synnerhet sedan jag fått läsa ur journalerna om mig själv. ”Ung man, medicinerar enbart p g a hypertoni”.

Denna unga man som inte längre medicinerar skall nu ut på nya äventyr och utbjudes till alla som vill sätta lite guldkant på tillvaron. Det är dags att skaffa nya meriter

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha UNG MAN

LOVE UNG MAN hahahaha again

Anonym sa...

Nyrenoverad? Det går nog inte i ditt fall ;-)