måndag, september 28, 2009

Maskinen är ett monster





Det är ju rena rama cirkuskonsterna som man ska utföra på denna monstermaskin (som visas ovan) på uppkörningen, utöver körning i trafik. Jag är van vid choppers och scootrar. Jag kunde knappt hitta pedalerna på denna eftersom man mer eller mindre ligger ner.

En lektion till räcker inte. Jag har inte full kontroll på denna monstermaskin. Så jag stoppar förmodligen allt och tar det i lugn och ro till våren och definitivt på en bekväm bruks-MC inte en sport-touring/Street MC. Det var power som jag INTE klarar av.

Jag var sjöblöt efter lektionen. Kul, här har man kört MC i 5 år i en av världens tuffaste trafikmiljöer i Thailand och fixar inte en svensk uppkörning, eller ska man kalla det cirkuskonster.

FAN!

Uppdatering 1 oktober

Det blir uppkörning till våren på en av sådana. BMW GS650. Sen har jag inget att skylla på!

5 kommentarer:

Anonym sa...

gott åt dig din självgode fan!

antibimbocompaniet sa...

HMMMMMMMM verkar som om du inte är odelat älskad, ovanstående komentar doftar privata agretioner, och naglar i sidan om man säger så.
Varför inte säga vad det egentligen handlar om,
eller??????
Men men...............

mr. kolumnen sa...

Hela världen älskar mig. Peace love and understanding

mr. kolumnen sa...

näää asså ja har skjutit upp allt själv, va fan betala vägverket 1500 ..... o nu kömmer snön osså

mr. kolumnen sa...

oj va kl vaaaa mye