onsdag, juli 21, 2010

Anna Lindfeldt



  • ”Idiot !!! … Du e den äckligaste, fulaste och jävligaste typ som finns. STICK TILL THAILAND DIN DJÄVUL !!! VI HATAR DIG SÅÅÅ MYCKE !!!!!
    Anna Lindfeldt” Länk

  • ”… OCH DEN JÄVLA STINA SKALL BARA HÅLLA SIN KÄFT, FATTAT ???!
    Anna Lindfeldt” Länk


  • ”… Rykten kan va farliga att lyssna på och föra vidare, ni kommer nog att märka det så småningom !!!!!
    Anna Lindfeldt” Länk

  • ”…krasslig och sjuklig, höll du inte på och bli blind också ??? Skälv är jag frisk, stark och mår utmärkt bra.
    ACL” Länk


  • Av Anna Lindfeldt (ACL) på http://www.kolumnen.com/
    en underbar människa

    .

    7 kommentarer:

    Anonym sa...

    Du verkar omtyckt!

    mr. kolumnen sa...

    Vad det gäller Anna Lindfeldt tycker jag snarast synd om henne så jag har svårt att uppröras över detta. Vem som helst kan se att det är ett sjukligt beteende.

    stina sa...

    Ja. Galet rakt igenom om man ser det från min "lekmannamässiga" sida. Kan iof förstå att DU kan reta gallfeber på folk men att bli helt bindgalen i en vårdnadsprocess där man redan uppenbarligen har ett visst övertag som AL har...

    ...hmn...

    mr. kolumnen sa...

    Hon hatar allt som börjar på W, fast i själva verket har hon aldrig släppt mig och inser sitt stora misstag, medan jag jublar över att blivit av med henne. Mer än så får jag inte skriva i enlighet med PACTA SUNT SERVANDA med tredje part

    jackie sa...

    snälla pappa skriv inte om mamma det sårar mej orkar inte mer familjebråk nu , saknar dej o älskar dej jätte mkt! ha så kul i thailand saknar det placet;)

    mr. kolumnen sa...

    OK, fast grejen är ju den att jag inte har skrivit detta utan allt har Anna Lindfeldt skrivit själv!

    //kram pappa

    Anonym sa...

    Stackars menlösa sate för det är vad du e inget av det du är har du åstadkommit själv utan de e menlös parasit ...Du får ditt straff tids nog du får ha tålamod så löser allt sig