torsdag, juli 22, 2010

ADHD

Ett sjukt experiment pågår med människor i Sverige. Utan att en riktig diagnos kan fastställas proppar man i dagens Sverige människor fulla med narkotika. Och detta sker helt lagligt med överläkares/docenters goda minne.

Människor i fråga får den tveksamma diagnosen ADHD, något som ingen enats om vad det är. Damp är en annan benämning, så även Aspergers syndrom. Man har dock enats om en sak. Pumpa dessa människor fulla med amfetamin. Det sägs nämligen att lugnar ner dem. I verkligheten är det tvärt om. De knarkar ännu mera

Jag skulle här kunna rada upp exempel på exempel på vad som händer men jag håller mig till tre:

1. Våldsamhet/aggression
2. Total bortavaro av verklighetsförankring vad det gäller vardagliga ting som t ex ekonomi.
3. Vanföreställningar, religiösa syner och upplysningar, Man ser sig själv som företrädare av ”Gud” alternativt ”djävulen”, jag har sett flera exempel på det

Man gör alltså människor till ”grönsaker” med statens goda minne. Man föreskriver knark till barn och vuxna. AMFETAMIN.

Jag anser att man visserligen skall bestämma över sin kropp och vad man stoppar i sig men när en bekant till mig tappar 40 kg i vikt, ser ut som ett skelett, och allt livet handlar om är Isis, djävulen och knarkillusioner samt ett ständigt maniskt babblande om mestadels inget alls då börjar även jag som är mycket liberal att undra hur det kan fortgå.


http://sv.wikipedia.org/wiki/ADHD


.

Inga kommentarer: