måndag, oktober 22, 2007

Sex

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=706615
http://www.tiger.se/blog/archives/2007/10/19/index.html#002889

Jag har flera gånger blivit påsatt i sömnen. Tydligen funkar sex för mig i alla lägen. Det lustiga är att jag aldrig haft något emot sex, de facto har jag aldrig vägrat sex. Aldrig någonsin!

Nu kanske jag är drastisk, men kan någon tala om för mig varför det alltid är snack om våldtäkt från bara det kvinnliga könet? Har jag blivit våldtagen när jag sovit, eller har jag bara haft sex?

Men helt ärligt, vilken man skulle springa och klaga hos polisen för att han blivit påsatt? Eller ta denna polisanmälan, ”jag vaknade av att flera kvinnor hade sex med mig”

Ja det var bara en tanke i det så jämställda Sverige

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm... är du lika frimodig om du vaknar upp en morgon hemma i Phuket och har blivit påsatt av en HIV-smittad katoy??! Jag skulle nog överväga att springa och klaga hos polisen, som iof inte skulle bry sig :-o Annars är vår svenska jämställdhet anmärkningsvärt selektiv och kvinnoanpassad. Jämställdhet för män är en sällsynt vara...

mr. kolumnen sa...

Jag tror att de flesta som varit eller bott i Phuket har sprungit på katoys. Jag känner en väldigt väl, därmed inte sagt att sex förekommit

Fast attityden ändras även här i Sverige. Feminism är ingen hit längre. Även svenska kvinnor har också kommit underfund med att det faktiskt är skillnad mellan könen.

Anonym sa...

vojjen!.......You wisch, flera stycken va?! Jag tror att gå till polisen vore det sissta "on your mind" i det läget. Ha en BRA

Anonym sa...

Fin tjej på "Dagens foto" :-) En f.d. flamma eller...??? kanske fortfarande glödande!?

Anonym sa...

Om "risken"är så stor att bli påsat
i sömnen ,ta på regnrocken när du går och "knoppar"

mr. kolumnen sa...

http://kolumnen-sweden.blogspot.com/2007/05/sexblogg.html

Anonym sa...

People judge your dicksize by your shoes size. With UltraSize+ You dont need to wear bigger shoes to make women think you have a huge dick. You can actually have it... Life is short... So make the most out of it ! Enlarge your manhood today and reap all the benefits, be the most confident man in town... Read more at www.jjmovie.com