lördag, april 07, 2007

Om skribenten

Några snabba fakta om skribenten. Fast ärligt, varför, snart kommer en utförlig info på http://alkoloid.no-ip.com/wojtek/ (ja på engelska och svenska). Men bara lite snabbt.

Jag är f.d. violinist, då i de allra största sammanhangen, jag har juristutbildning vid handels i Göteborg, nu skribent och egen företagare.

Mitt motto är att alla ska få komma till tals och Internet är ett medium som inte till någon del skall censureras. Även åsikter som är obekväma eller rentav elaka skall få framföras. Jag har själv aldrig tillämpat censur.

En annan fråga som ligger mig mycket varmt om hjärtat är barnens rätt till sina föräldrar, förtydligande, inte föräldrarnas rätt till sina barn. Om detta har jag debatterat åtskilligt eftersom jag varit aktiv på Internet sedan 1998. Jag har själv en helt underbar, harmonisk och mycket intelligent dotter som jag älskar obeskrivligt.

Jag befinner mig för närvarande i Thailand och har ett projekt på gång som jag förmodligen inte kommer att kunna tacka nej till

Inga kommentarer: