lördag, april 21, 2007

Avund

Följande fick jag per mail idag om mig och jag skrattar så jag kunde dö.

”En vän eller rättare sagt FD vän, träffade en sk köpekvinna. Dessutom så var han tvungen att konvertera religion, från katolik till muslim !!!

När han väl nere i Köpenhamn möter Imanen, byter namn och övergår med b l a löftet att aldrig mer dricka alkohol … Hmm 10 minuter MAX efter ceremonien ,,, för i HELVETE ge mig en öl !!!!!

Sedan som nyss omskuren, med snorren i paket, kommer blivande frun och säger

- SHIT, Du jag älskar Dig, men tyvärr var jag tvungen att knulla med en annan då du inte kan just nu ….. LYCKA TILL !!!”

PS. Jag fortsätter att skratta och svalkar mig i havet i den vackraste naturen på denna jord. Och jag lovar att vara rädd om snorren

Söndag 22 april
Mailskribenten blev sur över sin bild här eftersom han faktiskt har betalat en proffsfotograf för att få den. Han dessutom ett mycket betydelsefullt arbete i mycket hög ställning, tjänar mycket pengar och har många advokater, så jag har nu bytt ut den och för säkerhets skull maskerat honom

3 kommentarer:

Anonym sa...

den du inte har ,,,

Anonym sa...

ta bort bilden. har INTE givit dig tillstånd att publicera densamma! Thomas E

Anonym sa...

Du har ingen talan. Här handlar det om pubklikatrionsfrihet.... Tänk positivt !

När Din bild ligger på Internet, så kan Du få minst 1 miljon brudar... Var inte så SUR !!!


.