onsdag, april 04, 2007

Kroppsrenovering

På förekommen anledning får jag idag varmt rekommendera http://www.beautytek-gbg.se/8.html

Detta företag gör succé ”genom att kombinera visdom från traditionell kinesisk medicin (TCM) med den modernaste medicinska teknologin”

Hur gör de då?

”En speciell elektrolytgel appliceras på den kroppsdel som ska behandlas. Därefter masserar terapeuten området med en sond. Mikroström tillförs och mäts av ett avancerat dataprogram, allt för att optimera resultatet”

Man uppnår då med denna gel b.l.a.”bättre vätskebalans i kroppen, förbättrat lymfdränage, balans i syrabasen, ökad blodcirkulation, stimulering av vävnadsregeneration” etc, etc

Som om inte det vore nog utlovas även följande:

Hängande, nedåtpekande bröst lyfts. Stora och tunga bröst blir lättare och fastare. Små bröst blir fylligare. Förbättringen fortsätter även efter det att behandlingen avslutats

Jag rekommenderar varmt dessa behandlingar och jag känner Elisabeth personligen och garanterar resultat. Jag har för mig att det någonstans på hemsidan också står att alla Thailändskor med denna gel försvinner från jordens yta

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dagens foto är det absolut bästa som du haft. Ursäkta, jag ska bara spy lite

Anonym sa...

Alltså det Elisabeth har missat i sin marknadsföring att det faktiskt finns fotografer som Bingo som kan det där med ljussättning, poser m m. Hälsa henne gärna det vid tillfälle.

YT