tisdag, augusti 24, 2004

Sugardaddy

Som en skadeskjuten fågel försöker jag att resa mig, men det känns inte som om vingarna bär längre. Fullständigt kaos i huvudet. Jag vet inte längre vad jag håller på med eller för den delen vill.

Det finns en människa som står mig väldigt nära. Helen heter hon. Jag inser mer och mer vilken intelligent och godhjärtad människa hon är. Varför skall jag slänga bort detta och lägga så mycket energi på en människa som svikit mig om och om igen. Jag borde bete mig som en ”man”. Istället är jag irrationell och fånig och jagar kjoltyg i Thailand och inbillar mig att de tycker om mig.

Jag har fått ett nytt smeknamn, ”Sugardaddy”. Anledningen därtill är att jag skickade en slant till en av tjejerna som jag träffat där. Men på något sätt tycker jag att jag vill visa min uppskattning och hjälpa till på det sätt jag kan. Det är inte lätt för de där nere. Hon som fick en slant försörjer ensam sin son och sin mor. Sen är det ju så att man som man förväntas att ta hand om en kvinna på ett helt annat sätt än i västvärlden. Nåja, jag behöver inte förklara detta mer än så.

Jag får hursomhelst se mig om efter nya lösningar på hela mitt projekt, om det skall bli av, om jag ens vill att det skall bli av. Jag är så villrådig nu så det liknar ingenting

Inga kommentarer: