söndag, september 19, 2010

Valet 2010



Sveket
Den svenska modellen

5 kommentarer:

Anonym sa...

aaaa, man fattar ju vad du ska rösta på, pucko!!!

mr. kolumnen sa...

Första vallokalundersökningen ger vid handen att SD kommer in i riksdagen vilket är lagom roande i alla avseenden och Alliansen vinner valet.

Anonym sa...

Kanon att SD kommer in i Riksdagen.

Det har säkert förekommit en mängd valfusk eftersom ett rimligt valresultat torde vara 13-14%.

De etablerade kan inte längre hålla emot. Och vad sedan avser det vänsterextremistiska partiet V så borde detta ha lagt ner när kommunismen föll under 90 talet...

HURRA HURRA HURRA för att SD kom med!!!!

// HANSOM ....

Anonym sa...

Såja...

Arbetsdagen har precis slutat och jag har vaknat flera gånger på jobbet denna tråkiga Måndag. Vid ett tillfälle slumrade jag till ordentligt så att huvudet föll rakt framåt (precis som om jag skulle haft en blykeps på mig) så att pannan dunkade rakt i skrivbordet med en ordentlig bula till följd.

Det var ändock rätt så bra eftersom klockan redan hade blivit halv sex och tåget hem gick 17:42.

Nu väl hemma där jag sitter framför kolumnen så känner jag mig ordentligt utvilad efter en lång seg arbetsdag varför jag satt mig ner i rent terapisyfte för att fortsätta skriva inlägg här på "The column - probably the best column in the world"....

Mina erfarenheter från denna arbetsdag - de få stunder jag hållt mig vaken - är att det faktiskt finns möjligheter att fortsätta ett lukrativt arbete och min inställning till vänsterextrema kommunister har faktiskt ändrats under dagen, ivart fall mot de som bara har taktikröstat i rent missnöje på V.

Jag säger som rörmokarn från Flen... "När röret läcker så måst man laga skadan så att översvämningen inte ställer till med ytterligare skador"... Samma sak med SD:s politik....

Landet blöder och SIDA gör så att såret öppnar sig helt... Det är dags att stänga av kranen så att inte hela jorens befolkning flyttar till Sverige och går på bidrag, för till sist finns inget kvar för våra svenskar som redan är här, våra gamla samt någon enstaka förvirrad öststatare som hittat hit och jobbar i byggbranschen utan kollektivavtal....


Avslutningsvis måste jag berömma denna kolumns ägare... Vad berömmelsen består i berättar jag inte här men det kommer bli bra och det gör det alltid med ett rekorderligt handslag fastän jag aldrig velat ta kommunister i hand...

// HANSOM ....

Anonym sa...

Hennes mamma skall få hjälp, antagligen pga all uppmärsamhet av media. Alltid nåt.
L