fredag, december 05, 2008

Sjukt Sex

GOOGLE AUTOMATIC TRANSLATION TO ENGLISH
Många frågar: när kommer videon när kommer videon? Den kommer! Snart! Jag har haft fullt upp och inte hunnit. Så det får bli en kort delgivning av mitt sjuka sinne, för i morse hände det igen.

Inatt hade jag det häftigaste sexet man kan tänka sig, med min X som också är Thai. Utan att gå in på detaljer så var allt exceptionellt tillfredställande… och igen, poff, jag vaknar. Totalt förvirrad känner jag inte igen mig i allt julpynt och undrar var jag är och i den dunkla julbelysningen är jag hundra på att det är mitt X i sängen och jag med världens ståfräs inne i henne. Panik! Vad är detta, är det hon, vad händer, var är jag? Drömmen är så tydlig.

Det tar flera minuter att komma till sans och konstatera att allt är som vanligt. Men ruggigt var det. Min hjärna såg verkligen Xet när jag vaknade och drömmen var så tydlig och jag knullade uppenbarligen på riktigt fast i sömnen.

Jag är sjuk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahaha...fy faan, det där har jag varit med om oxå. Man knullar i sömnen eller vaknar av att bli knullad när man sover...En japanska som jag knullade på styrelsens konferensbord tog aldrig hänsyn till att jag sov. Hon skulle alltid ha pitt kl 4 på morgonen. och fy faaan vad hon jobbade. Hahahahaha.

Förresten har jag berättat om jobbarkompisarna som knullade och skvätte ner chefens tangentbord en fredagsnatt efter chefen gått hem...Helt otroligt. hahahaha

Vi skrattar åt det fortfarande..hahhahaaaa

mr. kolumnen sa...

Asiatiskor är synnerligen kåta. Allt och överallt.

Inte undra på att svenska män vill ha, vil ha, vill ha...