tisdag, juli 31, 2007

Vidrig Psykopat

Jag har en före detta vän som idag försöker sätta munkavle på mig. Han vill helst se mig bakom lås och bom, kanske för att han själv nyligen avtjänat 8 månader för grov kvinnofridskränkning samt narkotikabrott. Anledningen till hans ilska (ja allt har ju sin anledning), var att vi rök ihop på julafton 2006 som han totalförstörde, liksom en annan julafton, tror det var 2003, när han aspåtänd maniskt runkade hemma på min soffa i 48 timmar. Jag skrev om hans bröllopp som slutade (enligt alla som varit där) i katastrof, med slagsmål med bla best man. Jag tog sedan (dagen efter) bort texten av hänsyn till hans fru. Sedan dess har polisanmälningarna haglat.

Låt mig göra en lång historia kort. Denna man är en människa som lever i en fantasivärld. I hans värld är en krona en tusenlapp, en eka är en 100 000 000 båt. En trosa är det sexigaste han kan sätta på sig (det är faktiskt sant) Och hela specialinsatsstyrkan skulle minsann vänta på mig när jag kom hem till Sverige eftersom jag nu begått detta hemska brott att yttra mig. Jo då, det ligger anmälningar om både olaga hot, förtal, förolämpning och en ansökan om BESÖKSFÖRBUD! Jag tror t o m Interpool måste ha varit inblandade.

Låt mig berätta om hans arbeten. Som någon underhuggare inom databranschen var han ”direktör” för hela företaget, nu som arbetslös bidragstagare har han inget bättre för sig att polisanmäla mig, inte mindre än 6 gånger (vad jag känner till)! Varför kan man fråga sig. Ja kära vänner. Losers and winners! Jag har en svag känsla av vad polisen använder pappret till som han skriver till dem på.

För att få uppfattningen om vem denna människa är räcker att konstatera att samtliga hans förhållanden har slutat med fängelsestraff för diverse brott mot sin kvinna.

Mer behöver ej sägas, vidriga människa där!

Jag har alla domar, men där går väl gränsen för vad yttrandefriheten tillåter ur allmänintressehänseende. Och trots att jag kunde ha lagt ut hans namn då han är en offentlig person med flera egna hemsidor och bloggar gör jag det inte. Det kallas för etik, något som puckon som han inte besitter när man påtänd ligger och runkar 48 timmar i juletider!

Vidriga psykopat som nu kommer förstöra ytterligare en kvinnas liv!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ärligt talat, det låter som om man borde hjälpa en sån gubbe, du fattar han har ju svåra problem, Den effektivaste vore på sin plats här

Anonym sa...

Vissa är hjälplösa och förtjänar inte mer hjälp...

Netta

mr. kolumnen sa...

Den grabben borde l�sas in p� livstid var v�l vad jag min egentliga �sikt (om jag skall f�rtydliga mig)!

Anonym sa...

Jag anser att Du skall publicera domarna. Stryk bort person uppgifter om Du scannar in materialet, alternativit publicera mål nummer som är offentliga uppgifter, så att jag kan läsa det svart på vitt...

För övrigt så låter det helsjukt att man åker hem till en bekant och sätter sig på en soffa under jultid och gör det han gjorde.

Mvh
Domaren.