lördag, juli 21, 2007

Tacoskväll

En förbaskad go kväll igår! Tacos med min ekonomiska rådgivare Stellan från Thailand och Jackie. Himla trevlig kille det där! Eftersom han varit i Thailand så länge valde han golvet som sin sovplats så småningom, och jag förstår honom, det är ju bra för ryggen.

I morse var huvudet på plats men något kändes väldigt fel, det måste ha varit den starka tacossåsen. Det måste också varit därför min kund höll sig på behörigt avstånd i eftermiddags idag när jag arbetade

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där ser ju utomordentligt trevligt ut. Ekonomisk rådgivare, du måste vara rik din rackare. Jag själv har läst din blogg en stund nu och tycker den är mycket intressant och du som person är tilltalande. Kanske kunde vi ta en fika ihop? Svara här på bloggen

Kram
Lotta

Anonym sa...

du har visst glömt att min farsa är lyckligt gift !!!!!