fredag, november 01, 2013

Dags att väcka kolumnen.com


Efter ett långt uppehåll är det nu dags att sätta liv i kolumnen.com.

Det är ju så att efter att ha bloggat i över 10 år tröttnar man eventuellt och då är det dags att göra något annat ett tag. Inte heller var det speciellt hälsosamt att ägna så mycket tid åt att debattera och besvara kommentarer. Nu känner jag dock att sista ordet inte har blivit sagt och att jag har mycket att tillföra i den allmänna opinionsbildningen och därför är det dags att åter tycka till.

Jag räknar inte med någon publikstorm eftersom man i det allmänna mediebruset blir glömd på ca en vecka och det kommer at ta tid innan kolumnen.com åter vinner den popularitet sajten en gång hade.

Men som sagt, jag gör detta för jag känner att jag hållit tyst allt för länge och det är åter dags att reta upp en och annan.

Vi ses igen

Inga kommentarer: